Podpora

TeamViewer komponenta

Technická podpora - pre platnú licenciu

Pre zákazníkov s platnou licenciou na užívanie akejkoľvek časti systému RESTAURANT. Vzdialená technická podpora prostredníctvom vzdialeného ovládania pokladne Vašim servisným technikom.

Ovládanie je vykonávané prostredníctvom software TeamViewer. Stačí ak stiahnete a spustíte komponentu na Vášom počítači. Zavolajte Vášmu servisnému technikovi a oznámte mu Vaše ID uvedené na spustenej komponente TeamViewer.

Návody na stiahnutie

Manuál skladu pdf Návod na používanie skladovéhu modulu systému RESTAURANT

Manuál k RP pdf Návod na používanie modulu Poklaňa systému RESTAURANT

Manuál evidencie liehu pdf Návod na používanie časti evidencia liehu SBL systému RESTAURANT

Manuál ubytovanie pdf Návod na používanie modulu ubytovanie systému RESTAURANT

Podpora zákazníkov - súbory na stiahnutie

Ak máte zaplatenú technickú podporu, ktorá Vám umožňuje stiahnuť súbory podpory, kliknite na nasledujúci odkaz. Podpora je chránená prístupovým menom a heslo. Pre vstup do podpory na výzvu formulára zadajte Vám pridelené meno a heslo.Pred zadaním údajov skontrolujte platnosť SSL certifkátu servera!

Súbory na stiahnutie »

Zákaznícka sekcia podpory

Zákaznícka sekcia odkazuje na aktiváciu Vašej registrácie. Ak máte systém RESTAURANT na nami spravovanom serveri, môžete pre prístup aktivovať Vaše prísupové miesto.

Vstúpiť do aktivácie »

Zákazníci s otovoreným projektom môžu sledovať a riadiť svoj otvorený projekt.

Sledovať projekt »